توسعه کسب و کار
توسعه کسب و کار
با آنکه ارتباطات الکترونیک پیشرفت چشمگیری داشته‌است؛ اما رشد اقتصاد تا حد زیادی به توسعه پست فیزیکی وابستگی دارد. شرکت پست سریع پیتی رسان کالا با دریافت هزینه‌ای مناسب نقش بسزایی در رواج خرید و فروش اینترنتی و توسعه کسب و کارهای آنلاین دارد.
پست سریع بین‌المللی (حمل اکسپرس)
جهت ارسال محموله های پستی به خارج از کشور از شیوه‌ پست سریع بین‌الملل استفاده می شود‌، به طوری که سفارش ارسال کالا به شیوه غیرحضوری امکان‌پذیر است. حمل کالا از محل سکونت فرستنده به مقصد در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. این پست در سطح بین الملی تعریف شده است و شما از هر نقطه دنیا قادر هستید که بسته خود را دریافت یا ارسال کنید.
با تحویل کالا به پست سریع بین‌الملل گیتی رسان کالا، کارکنان این شرکت میتوانند بسته را بر اساس استاندارد جهانی بسته‌بندی نمایند. تمامی بسته‌های پستی بر اساس استانداردهای بین المللی، با بالاترین میزان امنیت و در نهایت سلامت به مقصد ارسال خواهند رساند.
در پست سریع بین المللی در خدمات شرکت گیتی رسان کالا، نیازی به ثبت سفارش و تعیین منشا ارز جهت واردات کالاهای اکسپرسی نیست و کالاهای خورده بار و دارای شرایط ترخیص سریع بدون نیاز به این موارد و در کمتر از یک روز ترخیص و تحویل داده می شود.
عضویت در خبرنامه

دفتر مرکزی
تهران - خیابان ملاصدرا جنب بیمارستان بقیه الله پلاک ۲۲۴
©2024 GRK, All Right Reserved