خدمات سریع و مقرون به صرفه
خدمات سریع و مقرون به صرفه
در این بخش می خواهیم بدانیم که آیا هزینه های پست به شیوه سریع مناسب است؟ قبل از پاسخ به این سوال باید بعضی از اقدامات پست را مرور کنیم. اولین خدمات پست پس از تحویل کالا، دسته بندی و تعیین نوع بار است. نه تنها جابه جایی محموله های پستی توسط افراد مجرب و حرفه ای انجام می شود؛ بلکه ارسال بار بدون محدودیت زمانی و مکانی به تمامی نقاط ایران صورت می گیرد.
شرکت پستی وزن کالا را محاسبه و به تناسب مسافت هزینه را اعلام می کند. در حال حاضر هزینه های پستی در کشور ایران در مقایسه با سرعت ارسال و خدمات باکیفیتی که ارائه می شود؛ بسیار ناچیز است.
امکان رصد مرسوله
یکی از مهمترین مزایای پست سریع، امکان رصد آنلاین مرسولات پستی است. شرکت گیتی رسان کالا امکان ردیابی محموله از زمانی که بسته را تحویل می‌دهید تا زمان رسیدن به مقصد برای مشتریان بهمراه دارد. روش‌های متفاوتی جهت رهگیری کالاهای پستی ارائه شده است؛ از جمله آنکه با نصب یک اپلیکیشن‌ یا مراجعه به وب‌سایت اینترنتی، می‌توان مسیر انتقال مرسولات را به صورت آنلاین رصد کرد.
پیگیری بسته‌های پستی به شیوه پیامکی نیز امکان‌پذیر است. اگر به اینترنت دسترسی ندارید؛ درخواست خود را جهت رهگیری به شرکت گیتی رسان کالا اعلام کنید. به این ترتیب، هر مرحله از انتقال کالا، به صورت خودکار،به صاحب کالا پیامک می‌شود.
عضویت در خبرنامه

دفتر مرکزی
تهران - خیابان ملاصدرا جنب بیمارستان بقیه الله پلاک ۲۲۴
©2024 GRK, All Right Reserved